68 odpovědí na “T-Mobile Benefit

    • Dobrý den.
      Nebyl o ní žádný značný zájem. A nabídku nebylo možné udržet. Proto je již neplatná a proto pryč. Stále připravujeme nabídku na iphone telefony, chtěli bychom je i splátkovat, aby byla dostupnost pro naše uživatele atraktivní.
      Děkuji za poochopení.
      Libor Šimůnek

  1. Dobrý den,
    23.3. mi byla telefonicky provedena změna na novou smlouvu. Ještě v den změny mi odpoledne fungovalo volání, poslední dva dny se nemohu nikam dovolat a ani mně se nikdo nedovolá (pouze po mnoha pokusech se jednou podařilo dovolat se mi). Volající slyší po delší době jen oznámení, že volaný (já) není dostupný. Signál mám (nebo alespoň se mi zobrazuje, že signál je na 2 – 3 čárkách). Telefon jsem několikrát restartovala, vypínala a vytahovala sim kartu. SMS zprávy mi docházejí a mohu je odesílat, internet také jede. V mobilu jsem projela veškerá nastavení, nic jsem neměnila, vše je v pořádku. Prosím o radu. Telefonicky nejsem dostupná, takže nejlépe na mail. Předem moc děkuji za pomoc.

  2. Dobrý den
    Je možný si zakoupit telefon za zvýhodněnou cenu? Je nějaký odkaz na výběr telefonu? Dekuji

    • Dobrý den.
      Je to možné. Pro naše uživatele jsou dostupné telefony se slevou ze základní ceny z celé nabídky T-Mobile. Podrobnosti a ceny po výběru telefonu u administrátorek.

  3. Dobrý den, potřebuji změnit množství dat, přes aplikaci to prostě nejde a na infolinku se nedá dovolat, co tedy teď? Počkat až budou schopny na ty lince? Děkuji Ludvík

    • Dobrý den.
      Ano, Vaše ymšlenka je zcela správná. Na infolinku se dovoláte, opakovaně se to jistě povede. 5 milionů zakázníků tohoto operátora to touto cestou provádí. Za špatnou schopnost aplikace bohužel nemohu odpovídat, těchto stížností a závad jsem již předal mraky.
      Libor Šimůnek

  4. Dobrý den.
    Chtěl bych se zeptat, co se stane s číslem které se nepřevedou?
    Budou jako předplacené sim na kredit? Co když už novou nabídku
    nechci, musím vypovědět?
    Děkuji S pozdravem Belovec

    • Dobrý den.
      Ano, stane se z ní dobíjecí TWISTová karta na kredit. Pokud o další setrvání nemáte zájem, informujte administrátory sítě a my Vám tuto kartu můžeme na dobíjení převést i dříve, než nastane den, kdy se pasivní karty do této formy převedou.
      Libor Šimůnek

  5. Obecné oznámení pro nové uživatele.
    K dnešnímu dni (14. 1. 2021) čeká na schválení slev 18 nových uživatelů. Schválit nelze bez oznámení doporučení stávajícího uživatele, který je již převeden na nový tarif. Prosím, dodržujte podmínky, které Vám sdělujeme na našich stránkách (např. v dokumentu Návod pro nové uživatele). Jedině tak pro sebe totiž proces trvalého využití slev zajistíte.
    Současných uživatelů v procesu přechodu na nové podmínky se toto oznámení netýká, jistě však toto připomenutí pomůže těm novým, kteří čekají na naše schválení.
    Libor Šimůnek

  6. Dobrý den, chtěl bych se zeptat,kde mohu změnit tarif,pokud mi časem nebude vyhovovat a jak často lze měnit? Předem děkuji za odpověď.

    • Dobrý den.
      To je snadné. Tarify a jejich části lze měnit vždy 1x ve fakturačním období.
      Příklad – nestačí mi data? Zvýším si je na infolince 4603 nebo přes aplikaci Můj T-Mobile. A když vím, že to byla jen mimořádka, zas je mohu sza měsíc snížit. Stejně to platí i pro hlasovou část.
      Mimochodem, toto pravidlo je platné po celou dobu a když to za Vás dělaly administrátorky dříve, bude teď Vaší výhodou, že si tak budete moci učinit přímo a naprosto kdykoliv.
      … tedy 1x za měsíc.
      Vřele zdravím.
      Libor Šimůnek

  7. Libore ahoj chtěl bych se registrovat na nové podmínky smlouvy T-Mobile Benefit OSZ Mladá Boleslav. Prosím o novou registraci. Děkuji Vítězslav Novák,puvlodní bydliště Havířov.Dnes Vrbno pod Pradědem.Určitě víš o koho se jedná,měli jsme spolu hodně tel.kontaktů. moje tel .číslo 603470903

    • Ahoj.
      Samozřejmě vím. Pojďme si zavolat v blízké době a tu registraci a návrhy probereme krok po kroku. Bude to jednoduché, uvidíš.
      Libor Šimůnek

  8. Dobrý den, chtěl bych přejít k jinému operátorovi s původními tel. čísly. Co je pro to třeba udělat, na koho z Vás se obrátit. Prosím napište kontakt. Děkuji Koštoval

    • Dobrý den.
      Stejně jako vše v rámcové smlouvě, i toto řeší adminiatrátoři. Po celou dobu existence… Ale jak jste mi napsal, tak jsem Vám hned záležitost vyřešil.
      Libor Šimůnek

  9. Dobrý den.
    Vůbec netuším, jak bych Vám měl odpovědět. Tak snad takto. Původní tarify, které jsou dnes a budou končit, zde také nejsou odjakživa. Je hloupé, když si někdo myslí, že na tom vyděláváme. Jako každému, pokud máte zájem si to ověřit nebo tomu nerozumíte, můžete se na mě obrátit přímo. To je asi vše.
    Libor Šimůnek

  10. Dobrý den, když je ten nový tarif tak výhodný a ten stávající pro mě tak nebýhodný tak mi ho nechte tak jak je a budete víc vydělávat, to by snad neměl být problém, když je to výhodnější pro vás.

  11. Dobrý den.
    Děkuji, že jste to pochiopil beze zbytku, často se mi stává, že tomu uživatelé porozumí, až když jim udělám na jejich žádost podrobnou kalkulaci na nové podmínky.
    Pokud jde o ty telefony, to co se uvádí je takové předznamenání možností, které budou následovat během počátku letošního roku. Proto se občas podívejte a až budou detaily, ihned je zde zveřejníme.
    Libor Šimůnek

  12. Dobrý den,
    prostudoval jsem ceník T-Mobile Benefit a pokud se spojí s Magentou vypadá to na zajímavé ceny, děkujeme! Chtěl bych se ale zeptat na otázku zvýhodněných cen telefonů, zde dochází k určitému „konfliktu“. V ceníku T-Mobile Benefit je uveden dotaz : Chci využít speciální ceny na mobilní telefony : Této služby není možné využít v T-Mobile Benefit.

    Někde tady jsem dohledal komentář, že pro stávající členy slevy jsou a v partnerech uvádíte Samsung čí Apple (v přípravě). Uvádíte, že více lze nalézt pod záložkou OSMB Klub, kde se ale o telefonech nic nepíše. Prosím tedy o bližší informace.
    Děkuji, přeji úspěšný Nový Rok 2021 !

  13. Dobrý den přeji,

    měl jsem rezervovaný termín na 29.12. (mailem mi přišlo i několik potvrzení termínu), ale nikdo mi v ten den nevolal. Je to kvůli vytíženosti osoby, která převod řeší nebo se mám registrovat, prosím, znovu?

    Děkuji za jakoukoliv informaci.

    • Dobrý den.
      Pokud se Vám nikdo neozve během všedních dnů následujícícho týdne, napište mi to na mail t-mobile@osmb.cz s konkrétním uvedením čísla nebo čísel a datumu, kdy jste byl regisrován. Pokud máte k dispozici několik potvrzení v mailu, asi proběhla Vaše registrace opakovaně. Ještě se nestalo, abych žádnému uživateli nepomohl nebo neporadil. Proto můžete s mou pomocí počítat i Vy.
      Libor Šimůnek

  14. Dle těchto údajů
    PODMÍNKY A CENÍK T-MOBILE BENEFIT
    PRO: OSŽ ZO ŽELEZNIČNÍ STANICE
    ČÍSLO T-MOBILE BENEFIT: 40130954198
    HESLO PRO VSTUP: 10202762
    Na webu: https://www.t-mobile.cz/benefit – zde budete potřebovat heslo pro vstup, které je uvedeno výše
    jsem provedl převod sám. Dnes mi přišly potvrzovací SMS o uskutečněném převodu. Vše OK.
    ALE: Nesedí inzerovaná cena v tabulce za min volání s uvedenou cenou v přehledu pod mým číslem na TM. V Můj tarif 20 za min 1,10 s daní, skutečnost 1,45 bez daně??? SMS 1,10 / 1,75. To je PODSTATNÝ cenový rozdíl.

    • Dobrý den.
      Uvedený způsob není dosud podporován a kromě uvedeného dokumentu, který obsahuje i obecná pravidla T-Mobile, ho nikde neuvádíme. Třeba i právě proto, že obsahuje v popsané fázi údaje beze slevy 37%, která je pro naše uživatele určena.
      S největší pravděpodobností budu vyzván po novém roce, abych Váš postup ještě schválil. Proto prosím, abyste mi popis i s uvedením telefonních čísel poslal na mail t-mobile@osmb.cz.
      S pozdravem Libor Šimůnek

  15. Dobrý den.
    Dnes, 30.12., je volný celý první týden v březnu. Máme příslib, že po začátku nového roku bude kapacita navýšena a otevřou se i nové termíny pro dřívější dobu.
    S pozdravem Libor Šimůnek

  16. Dobrý den chtěla jsem si rezervovat čas pro telefonický kontakt ale termíny jsou obsazeny, jak mam postupovat? Děkuji

  17. Stránka nenalezena, při „Uložit odkaz jako“ se sice dokument stáhne, ale nelze jej otevřít, je poškozený (ne zaheslovaný, ale poškozený, zkoušeno v několika prohlížečích). Pokud by to bylo možné, prosím zaslat dokument na můj email ve tvaru prijemnijmeno@gmail.com. Děkuji mockrát.

    • Všechny informace k tarifu T-Mobile najdete v odkazu OSMB klub. Odkaz je chráněn heslem. Heslo vám sdělí naše operátorky.

  18. Zdravím, chci se zptat na zobrazení limitů v app Můj T-Mobile, protože já jako vlastník 3 čísel toto vidím, ale 2 čísla, která mám vedena na sebe a používají je děti, tak oni po stažení appky v ní nevidí, kolik jim například zbývá dat z jejich limitu. Je to možné nějak vyřešit, aby to i ony viděly v appce ve svém mobilu?

    • Ano, každý se musí přihlásit (jednorázově nebo registrací) ze svého telefonního čísla. Kompletní souhrn vidí jen majitel příslušné fakturační skupiny.
      Libor Šimůnek

    • Dobrý den.
      V rubrice OSMB klub máte uvedeno krok po kroku jak na to. Registrovat se lze, stále tam jsou volné termíny, i když vzdálené. Do doby změny Vám do odvolání fungují současné tarify.
      Libor Šimůnek

  19. Dbrý den chtela bych se zeptat volám malo,chtěla bych se zeptat jestli mohu mít ten nejlevnější tarif bez dat?

    • Pak použijte ten nejnižší tarif jen s minimálními daty, bude to pro Vás skoro stejné. Rád Vám poradím přes můj mail, který je veřejně zde dostupný.
      Libor Šimůnek

  20. Nechápu sice to zdražování, převlečené za slevu.
    Bude nová levnější 😆smlouva obsahovat i nějaký závazek (třeba na 2 roky)

    • Je samozřejmě na uvážení každého, zda bude nebo nebude pokračovat. Domníváte se, že se podmínky výrazně zhoršily? Nikdy jsme nebránili tomu, aby si každý uživatel našel cokoli jiného a na rozdííl od běžných podmínek jsme každému pomohli až do konce. Ono uvedené převlečení se za slevu znamená pro více než 80% uživatelů zlevnění. Za tím si mohu stát, prortože jsem to osobně počítal.
      Vaše nová smlouva bude obsahovat závazek jen tehdy, pokud s ním budete souhlasit (a za to asi obdržíte od T-Mobile nějaké výhody). Jinak ne, stejně jako dosud.
      Libor Šimůnek

      • Tak to nevím jestli to bude podle novějších podmínek výhodnější , dosud jsem platil za neomezené volání a sms do všech sítí + 12 GB dat 399 Kč , po novu vychází podobný tarif ( jen více dat, konkrétně 15GB) na 520 Kč , v mém případě dosáhnu pouze na Magentu 1 – „Malá“ což je 10 % tudíž výsledná cena je 468 Kč oproti 399 Kč, tudíž je to dražší , leč mám za ty peníze navíc další 3 GB dat. Já osobně 3 GB navíc neocením , někdo jiný možná ano. Ale i tak samozřejmě zůstávám. Jen jsem si chtěl rýpnout 🙂

        • Dobrý den.
          Odpovím Vám i na toto milé rýpnutí. Pojďme se na Vaše služby podívat. Napište mi na mail s číslem nebo čísly a já se pokusím pro Vás vytvořit vhodnou optimalizaci. Nebo uznat, že Vaše rýpnutí je oprávněné.
          Libor Šimůnek

  21. Dobrý den,chtěla jsem se zeptat. Pokud jsou stávající smlouvy napsaný na manžela lze to při této změně nové tarify i smlouvu změnit na mě jeko na manželku?

  22. Zůstane po převodu na benefit volání zdarma mezi účastníky původního tarifu? Budu si zdarma volat s kolegy, nebo bude volání zdarma jen pro účastníky ve skupině čísel registrovaných pod jedním R.Č.?

    • Ano, se všemi, kteří využívají výhod OSŽ ZO železniční stanice. Ostatně tato informace je v dokumentu uvedena a je pravdivá.
      Libor Šimůnek

  23. Dobrý den, je možné si převod zařídit sám, bez telefonického kontaktu? V dokumentu ke stažení je adresa, uživatelské jméno i heslo k T-Mobile benefit, jdetedy provést převod přes tento web? Budu pomáhat s převodem více lidem a čekat na hovor je značně časově náročné.

    • Nejde to, byl by zapotřebí elktronický podpis uživatele, a ten drtivé množství lidí nemá. Chápu časovou náročnost při čekání, nicméně do doby dokončení je aktivní původní tarif.
      Libor Šimůnek

  24. Ano, bude to cca do jara. Tak jako jste obdrželi první dvě SMS, budou následovat postupně i další s upozorněním. Takže příležitostí k tomu si to zařídit bude dost. Včetně individuálního posouzení číel a nových a strých podmínek. K tomtu však potřebujeme konkrétní údaje, a kam se s nimi obrátit víte.
    Libor Šimůnek

  25. Dobrý večer,
    píšete, že proces převodu bude několikaměsíční, pak bude současný tarif ukončen. Jak dlouhý časový horizont to bude (zhruba)? Budu před ukončením staré smlouvy nějak varována? Nebo, pokud neuzavřu novou smlouvu, mě prostě „odstřihnete“?

    • Ano, varována budete.
      Skutečně doporučuji se na převod připravit. Opravdu starý způsob jednou skončí, do té doby budou pasivní uživatelé několikrát vyzváni. Myslím, že je to férové a jsem přesvědčen, že s podobnou péči snad můžete u nás počítat. Ukončení původních podmínek není záměrně přesně stanoveno, aby nebyl nikdo v tlaku, jakmile však bude většina uživatelů na nových podmínkách, bude s dostatečným předstihem oznámeno.
      Libor Šimůnek

    • K tomu, zda to levnější je nebo není, dojdeme individuálně s každým, kdo požádá o posouzení. Zde, kde se kromě mě vyjadřuje každý anonymně, to posoudit nelze.
      Libor Šimůnek

  26. Není mi jasné, proč evidence na rodné číslo. V době utajování osobních údajů. S rodným nepočítají ani nové občanské průkazy. K vyúčtování stačí tel. číslo a adresa . Při platbě z účtu se objeví jeho číslo které lze s RČ případně zneužít.

    • Dobrý den.
      Bez rodného čísla to nejde. Účet si bez něho rovněž nezaložíte, ani elkřinu, plyn a vodu bez něho nezajistíte. Je to výhodou, nyní bude číslo s výhodným tarifem konečně Vaše. To dosud neplatí. No, a při platbě z účtu se nic neukáže, je používán variabilní symbol, který vychází z čísla fakturační skupiny a má naprosto jiné struktury než je rodné číslo.
      Jsem rád, že jsem Vám i toto mohl upřesnit.
      Libor Šimůnek

  27. Dobrý den.
    Chtěl bych se zeptat, zda musím změnit tarif a nebo mohu zůstat na aktuálním.
    Děkuji za odpověď Řezáč.

    • Ano, jak jsme si již uvedli přes mail, přechod na nové tarify se musí realizovat do několika měsíců. Pak by Vám byl současný tarif ukončen.
      Libor Šimůnek

  28. Dobry den, prisla mi zprava ohledne novych podminek. Pomoci stavajiciho hesla se mi ale nedari spubor otevrit. Muzete mi prosim poslat aktivni odkaz, ev. platne heslo? Predem dekuji

    • Dobrý de.
      Heslo je doopravdy funkční. Protože se zde nezobrazují e-maily diskutujících, nevím, kam ho mám poslat. Každopádně Vám administrátorky nebo já můžeme dokument poslat i bez hesla do Vašeho mailu. To ho ovšem musíme znát.
      Zdraví Libor Šimůnek

  29. Dobrý den.
    Heslo bylo v SMS, kterou jste obdržela v pátek i v pondělí. Další informace najdete s prosbou o trpělivost u administrátorek. Přechod na nové tarify je několikaměsíční záležitostí, do té doby platí to, co znáte.
    Libor Šimůnek

  30. Dobrý den, prosím o zaslání hesla do dokumentu-Podminky a ceník T-Mobile Benefit pro OSŽ ZO.Dekuji Přibylová

  31. Dobrý den, obdržela jsem od t-mobile sms ohledně nových podmínek benefitu tarifu, sms přišla i s heslem. Ovšem toto heslo nemohu nikam vložit. Po stažení souboru se mi automaticky přístup zamítme pro zaheslovaný soubor. Můžete mi prosím poradit, jak dále postupovat?

    Děkuji, Kalousková L.

    • Dobrý den.
      Heslo funguje, nejlépe na počítači a stáhnout a otevřít v wordu. Pokud budete neúspěšná nadále, napište si o soubor na některý z kontaktů administrátorek,
      Libor Šimůnek

  32. Přeji pěkný večer. Můžete mi prosím poslat nějaké konkrétní možnosti bez zaheslování a stručně a jednoduše? Děkuji. Pavel Lážnovský

    • Informace obdržíte například u administrátorů sítě. Jsme však nyní opravdu velmi přetíženi, hovorů jsou stovky. Naštěstí je na provedení několik měsíců, proto se při neúspěchu pokuste vícekrát.
      Libor Šimůnek

    • Dobrý den.
      Heslo funguje, nejlépe na počítači a stáhnout a otevřít v wordu. Pokud budete neúspěšná nadále, napište si o soubor na některý z kontaktů administrátorek,
      Libor Šimůnek

  33. Dobrý den chtěla jsem se zeptat ohledně sms, která mi přišla. Jedná se změnu ve stávajícíim tarifu. Prosím o podrobnější informace co to obnáší. Děkuji Plačková.

    • Dobrý den. Informace obdržíte například u administrátorů sítě. Jsme však nyní opravdu velmi přetíženi, hovorů jsou stovky. Naštěstí je na provedení několik měsíců, proto se při neúspěchu pokuste vícekrát.
      Libor Šimůnek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *